Rólunk
Az ő érdemeit dícséri, hogy a kereskedelem mellett a család a sütőpor gyártását is megkezdte ill. a Császári és Királyi Cégbíróság az ő nevén jegyezte be és ismerte el 1915-ben a céget. Kitűnő üzleti érzékének köszönhető, hogy 1916-ban egy azidőtájt igencsak ritkaságnak számító újsághirdetéssel is támogatták a termék forgalmazását.
1927 mérföldkő volt a cégtörténetben: ekkor látta meg ugyanis a napvilágot az azóta világhírnévre szert tett borsmenta ízű PEZ cukorka, amely a német "Pfefferminz" (borsmenta) szó első, középső és utolsó betűjéből kapta nevét.
Az adagoló figurák diadalmenete az "édesség és játék" koncepció jegyében 1950-ben kezdődött.
Még az első világháború idején gyártóüzemek kezdték meg működésüket az akkori Ausztria, Csehország, Lengyelország és Németország területén, amelyeket a vállalat a II. világháborút követően elveszített.
1962-ben V. Eduard Haas indította el a Haas International Kereskedőházat, amely azóta is több nemzetközi márka kizárólagos forgalmazója, és amelyhez ma már számos termelő és kereskedelmi cég tartozik Ausztriában és Ausztrián kívül is. Leányvállalatok jelenleg Szlovákiában, Csehországban, Oroszországban és Ukrajnában működnek, de saját képviseletei mellett az Ed.Haas International disztribúciós partnereken keresztül juttatja el termékeit a világ több, mint 60 országába. A magyarországi leányvállalatot - amely hazánkban az elsők között épített ki az egész országot lefedő üzletkötői hálózatot - 1989-ben alapította a Haas család Hungarocandy Édesipari Kft. néven. A vállalat magyarországi működése a PEZ cukorkák gyártásával kezdődött, majd 1994-től kezdve a tradicionális Haas portermék-szortiment is teljes egészében a győr-moson-sopron megyei Jánossomorján kerül előállításra. A győri központú cég 1998-ban PEZ-Haas Hungaria Hungarocandy Édesipari Kft-vé, majd 2001-ben Ed.Haas Hungaria Kft-vé alakult át.
A termelés ma megközelítőleg 4.600m2-en folyik, míg a logisztikai központ alapterülete 4.900m2. A magyarországi cégcsoport összesen mintegy 350 főt foglalkoztat. Kompetenciánk az elmúlt 15 év alatt nagyban kiszélesedett, így a klasszikus konyhai termékek és a cukorkák mellett tapasztalatokat szereztünk a vitaminkészítmények, a mustárok ill. forgalmazott márkáinknak köszönhetően többek között az ostyák és az üdítőitalok piacain is.
Ahogy szlogenünk - "Haas - a családi vállalat" - is tanuskodik róla, cégünk egy családi tulajdonban lévő, családias hangulatú és a család minden tagja számára hasznos és élvezetes termékeket kínáló vállalkozás, amely megalakulásától kezdve azon fáradozik, hogy a fogyasztói igények maximális kielégítésén túl kereskedő partnereit is a lehető legtökéletesebben szolgálja ki.